Feb 12, 2011

Self-motivation


kalau dulu aku ade gang sendiri. pegi mana2 semua dengan geng. kalau ade merentas desa mesti sorang bawak camera. balik je bersepah2 tag kat fb. diorang la. tyme tu aku takdak fb lagi. tyme maulidurasul siap komplot nak masuk nasyid. kalau ponteng xtra class, mesti ade pem'back-up'. kalau kat kantin, conquer satu meja.hahaha

as time goes by, aku sedar yang suasana yang begitu dah macam semakin kurang, pudar! geng dah berpecah. bawak diri masing2 ke haluan yang dipilih. seronok pun dah makin hilang. gelak2 semua dah kurang. betolla kata orang, bila sesuatu tu dah takde baru kita terhegeh2 nak hargai.

sekarang kalau aku pergi bilik khas mesti aku ter'left-behind' terkindai2 sorang. kinda. but that's nothing much. biasala. takkan nak mengendeng kat member je kan.  ye dak?

Maka....from now on, kena banyakkan practice to stand on my own two feet.

p/s : entri ringkas. :)(:

No comments:

Meh tanya meh

Archives