May 9, 2012

Pray







Puncak Alam ye. Bukan Shah Alam. Ketahuilah perbezaanya.
 Puncak, shah, puncak, shah


Apa ke bangang nye MARA ni, esok nak temuduga harini baru bagitahu. Sangat 'efficient'. Dah terkial kial aku nak buat preparation. Nasib tak kena bawak sijil2 yang ada pengesahan, resume dan apa entah lagi yg Fani cakap. Kena bawak IC n alat tulis je. Alat tulis? Bahahaha. Sebatang pen pun susah nak jumpa kat dalam rumah ni. 

Interview esok, 1 Jun baru dapat tahu, dapat ke tak. 2 Jun dah nak kena daftar UiTM. Nampak tak betapa 'bagusnya' MARA ni. Nampak tak permainan dia kat situ. Aku kena prepare jugak untuk UiTM, mana tahu takde rezeki dgn MARA. Aku pun asyik kutuk dia je. Haha. 

Tapi tak tahu kenapa, hati aku lebih kepada UiTM. Macam takde hati dgn yg MARA punya offer ni. Masa mohon yeye gila. Dah dpt interview gini, rasa tak semangat pulak. 




Tengok jawapan aku. Dia macam ada aura keperasanan di situ. LOL. 




No comments:

Meh tanya meh

Archives