Jan 18, 2012

Layan jelah


Aku tak kerja jadi aku jaga budak mengada ni kat rumah. Dia ni sepupu aku. Sejak aku pindah, sekali je dia balik rumah dia. Bila suruh balik dia taknak. Apa entah yg dia suka sgt duduk ngan aku. Aku bukannya suka sgt nk jaga dia pun..ahaha

Alkisahnyaa, semalam dia selsema takleh tidur . Setiap 5-10 minit bangun merengek2. Aku rasa dia tak boleh bernafas agaknya sebab mulut hisap jari. Hidung tersumbat. Dahtu celah mana nak bernafas. Sampai pukul 4 lebih jugaklah. Pastu paginya aku balas dendam aku lantak tidur sampai pukul 2. ngaaa. Aku cam feel mak mak sekejap walaupun tak kerja kat nursery. tetttt.

2 comments:

Joanna said...

yes , lady nursery here !
hahahahaaa
btw , what's on your neck ?

Kina Kinot said...

bantal!

Meh tanya meh

Archives