Oct 24, 2011

Untuk saya dan kamu


' Terlampau banyak berfikir benda yang tidak-tidak membuatkan aku bodoh barangkali '

jadi terimalah.....



*Chorus
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper

Go on and try to tear me down
I would be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper


mungkin lagu ni cuma picisan.tapi besar maknanya.
untuk diri sendiri dan kawan-kawan.
chill!


tengoklah betapa takde kerjanya aku. siap dengan gambo lagi. macam SPM tahun depan je gamaknyew..

2 comments:

Unknown said...

ang doakan aku dapat pergi ke timur tengah tahun depan, ehh? aku doakan kejayaan kita sama-sama dalam menggapai cita-cita

Nurfarhana said...

semoga kita dapat pakai jubah masa graduation day, bukan melihat tapi memakai dengan pegang scroll atas nama kita :)

Meh tanya meh

Archives