Oct 26, 2011

Insaf.sikit

*True story* 

Ye. Insaf berfacebook berhijrah ke sini pulak. Macam takde! Sebenarnya bukan insaf pun dengan facebook. Tapi more to bosan. Bosan kan facebook? Bukan ada mende pun nak buat. Balik2 stalk orang. HAHA

Tadi aku tumblr jap. *(Hamboi kau Kina. Tak cukup2. Tumblr,Blog,Facebook. Kemain lagi!)

Jumpa lah gambar2 gojes ni.

Eh bukan gambar Jo. Gambar lain.



Perrh.Serupa aku duduk asrama kalau gini.

Serabut sikit tapi still cantikkk


Study table macam ni baru mencanak-canak mood belajar.
Tapi pink is a big NONONO

Bedsheet lawooo

Bangun pagi-pagi terhantuk awan. and sadly it's not a metaphor.

   p/s : Eksaitednyelahai
p/s/s : Smart woo rambut baru dia. Kalah aku. Takleh jadi ni.


4 comments:

JO said...

cehh !

Unknown said...

kina, meja study aku better dari dalam gambar tu, menghadap tingkap aku yang menghadap straight to the horizon. yep, terus nampak laut, buat karangan syok ja idea datang. hah hah hah. tu yang entri selalu panjang *_*

*ter-riak pulak dah, maaf*

Kina Kinot said...

@Jo : jeless lettew!

@asilah : pinjam laaa...

Anonymous said...

bawah sekali tu aku kan ? HAHAHA

Meh tanya meh

Archives