Jun 2, 2011

Berseni?

Sejak dua tiga menjak ni jiwa seni aku makin mantul pulak. baru lepas join competition la kate ko! aritu aku ade nampak satu menatang ni kat dalam studio seni sekolah aku. macam agak comel je . style doh!.

kalau ade benda tu lagi aku feel , wah! gitu

cakap kencang je an nasiha shakina ni.

ini ha menatang nye.



jenuh la aku cari apemende nama kau. siap google lagi. macam biasee. google boleh settle semua. just so u know nama menatang ni easel. maklumler vocabulary aku sempit sikit.

member aku cakap ade jual kat toy'r'us. comel bukan?

tadi aku singgah youtube . jumpa ni.


punye la payah selama ni nak buat awan. lepas tengok vidiyo ni aku rase terhina. seriously!

1 comment:

Miss Cakap Banyak [MCB] said...

omaigosh! aku tekan butang mute tapi masih buleh dengaq minah tu dok menyanyi!! kewl and awesome~

Meh tanya meh

Archives