Nov 17, 2010

Birthday dan Ego

Tanggal 10 November 2010 genaplah 16 tahun umur kawan aku yang seorang ni. Kalau nak suruh describe orangnya macam mana berlemuih juga lah. Tapi dia ni orangnya memang nice. Bak kata syaza, muka dia ada 'nur' which means dia banyak beribadah, bukan nur tiruan yang 15 layers tu. Bukan. Bak kata Fana, dia orang yang sangat penyabar. Bak kata cikgu2, dia ni tak malu bertanya. Bak sini kepala kau aku jetat. Eh tak tak.  Bak kata aku pulak, dia memang baik dan sangat peramah. Kau cakap sepatah dia dah berpatah-patah dah. Haaa. peramah bukan?




Khusnul Khotimah . Sedap kan nama dia

aku  pergi birthday party dia or shall i call it as majlis kesyukuran. Better kan?. and and dia (orang lain bukan Unul) ada. Kami tak tegur pun padahal dia duduk belakang aku. Naik satu kereta. Makan satu kek. Cedok makanan satu senduk. hah ape lagi yang satu aku pun dah lupa.


Dia masih dengan ego dia. Takpelah kan awak kan. Kita bagi dia masa. Kami masih sayangkan kau. Silap besar kalau kau cakap kami dah lupakan kau. Silap besar.




Anyway....



Kek ini virtual je so jangan mengharap sangat ea Unul :)




Happy Birthday Unul. 
Always wishing you for the best. Be a good girl. *but please don't go bad as in the song good girl gone bad. heee. Lastly may you be always showered with Allah's blesses. Amin

1 comment:

Unknown said...

eherm... betul, sedap nama dia, penamat yang baik.

Meh tanya meh

Archives