Nov 23, 2010

Bila aku berangan....

...aku akan rasa aku ni di awang-awangan je. Macam...


ku mimpi terjun awan ke awan.hmm bagai gula kapas manisnya.


Eh apasal aku ter'insert' lagu Mila  pulak ni ?
Eh bila aku minat Mila ni ? 
Eh ?


kalau aku berangan aku akan ambil gambar
maka terhasillah....






















tadaaa..















HAHA. sebenarnya tag tu dapat masa kursus dulu. faci tu ada suruh letak nama panggilan dalam tempoh 10 tahun dari sekarang. Jadi aku hanya menyelesaikan task yang diberi.




p/s: Aku nak jadi doktor je taknak buat filem untung 40 juta




.

2 comments:

Unknown said...

memang doktor gila. aim fire betoi2 40 juta tue... EPIC FAILURE.

Kina Kinot said...

dah la hari tayangan sama dgn harry potter. berani mati punye dokter

*sila subtitude mati = rugi utk lebih sopan.TQ

Meh tanya meh

Archives