Jan 19, 2012

Of KLD

Tadi aku pergi tengok2 wall KLD Tunas Samudera. Pastu aku terjumpa satu post yang sangatlah mengejutkan sampai senak perut aku. Salah seorang pegawai yang bertugas masa voyage kitorang dah meninggal dunia. Innalillahiwainnalillahirajiuun. Aku macam tersebak kejap. Arwah ni seorang yang sangat cool. Macam rilek2 jek. Tak sangka betul. Oh arwah jugaklah yang ajar aku berenang style sotong masa kitorang pergi Tasik Dayang Bunting dulu. Oh teringat-ingat aku. Arwah meninggal sebab accident nak elak lori then terlanggar tiang. Itu lah yang krew2 cakap kat wall post tu. Jadi andai katalah korang terbaca entry aku ni. Murah2kanlah hati untuk sedekahkan alfatihah untuk arwah. Namanya Leftenan Muhammad Hanif Zuber. Aku cari fb dia dah tak ada. Mungkin dah deactivate untuk selama-lamanya

Benda lain yang aku discover, CO(kira mcm kapten) kitorang dah pun bertukar keluar. Tuan Azim yang garang gila tu pun sama. Member KLD aku ada kata diorang nak buat reunion untuk voyage kitorang tapi aku rasa feel dia takkan sama macam dulu lagi sebab orang pun dah bertukar2.

:'(

No comments:

Meh tanya meh

Archives