Jan 8, 2011

Kebizian melanda

bukan abang espiem
Sejak belakangan ni aku bizi gila. sejak sejak menjalinkan hubungan comolot dengan Abang Espiem ni..and oh silah woi lupa nak bagitahu yang kita berkongsi Abang Espiem yang sama. dia curang sama lu..Abang Espiem memang menyusahkan orang. orang yang bergelar budak tingkatan lima khususnya.


rutin harian aku macam biasa pergi sekolah..lepak kantin kasi sedas dua revision.. study dalam kelas kasi fokus lebih dan dalam masa yang sama  kena berlakon pekak juga kalau kalau orang sebelah ajak burak. balik sekolah dalam pukul 1.40. aku terpaksa stay sebab kalau aku balik aku takkan nampak benda lain selain bantal kekabu aku. mintak tido. mintak top up hutang malam sebelumnya. jadi sebagai alternative aku stay whether di pustakaan or  dalam kelas. kasi setel homework yang berdozen2.


kelas aku tahun ni , dipulaukan sebab terlalu 'peramah' mungkin. atau memang agenda pengetua nak kasi some privacy pada kami supaya lebih focuz. letaknya di tingkat paling atas bangunan sekolah dan diapit oleh 2 makmal 1CT dan Cyber Cafe. nais!


dan tak tahu kenapa sejak belakangan ni semakin minat dengan subjek biology dan sejarah. asal time dua subjek ni adrenaline aku laju jeh. bagus kan macam nih. kalau dah minat anything is possible. even an A+.


tahun ni pengetua dah rebrand kelas. kelas aku beliau bubuh Al-Jazari. dan disebabkan keterujaan melampau mulalah masing2 pakat2 tukar sirname jadi Al Jazari kat fesbuk. gedik. sebenanye senang jugak. kalau check takde Al-Jazari yang online terus log out. maknanya apa? maknanya semua orang tengah buat revision or homework dan kau sorang online. jangan tanya kenapa kena cubit celah ketiak esok harinya.


comolot = rapat
comolot =/ aksi tipikal bella and edward




okeh chiow. abang espiem silah dah jeling

No comments:

Meh tanya meh

Archives