Dec 13, 2010

Ceritera hari SABTU

Hari sabtu lepas which was on December 11th, disebabkan diorang off day so aku keluar tiga serangkai dengan Kak Tiqah, Kak Sanah pergi jenjalan setelah berkurun lamanya menetap di bawah tempurung. shopping cuci mata cuci mata cuci mata di Jusco Permas Jaya.


mula taknak ikut sebab takut duit sendiri habis. selepas disogok bermacam aneka janji manis bagai gula kapas oleh Kak Sanah. aku pun cair.melt.melt.
dah aku kata aku takleh keje dengan SPRM.








Tiba tiba.......... *bajet cerita seramm

''oi '' dia buat bodoh

''oi afif' '' baru toleh. afif takkan toleh selagi belum sampai panggilan kedua. dalam kelas pun macam tu jugak. afif memang afif selagi dia bukan dengan diveeya. ops sori afif terkepoh. well kepoh is my middle finger name!

bapak dia pun toleh jugak. aku rasa macam aku kurang ajo sopan pulak panggil oi oi. sorry pakcik jeffery sorry. terr

tak sempat nak kepoh2 dia dah jauh. macam heading ke bra section. ehem ehem. eh lupa nak bagitau yang afif pergi ngan family dia. so ada reason yang kukuh okeh.

lepas aku meng'grab' itu dan ini dengan menggunakan duit sendiri bilamana janji manis bertukar menjadi kelat2 payau, kami gerak pula ke destinasi seterusnya untuk beli hape entah lupa sudah.







tiba tiba.........*bajet cerita seram lagikk

Abg H call and ajak tengok movie Aku Tak Bodoh. Aku ngan kak sanah dengan biadapya protes tanpa rasa syukur dan tanpa rasa belas kasihan kpd kak tiqah yang takut tak layan cerita hantu berkata ''alaaa nak tengok Kak Limah''.then Abg H pun booked tiket kat JJTC.

the show was at 9 something. so lepas shopping hape entah kami pun rushing balik rumah sebab nak siap2 tengok movie pulak malam tu.

Kami empat serangkai tengok movie ni..







sebelum semasa dan selepas tengok movie ni, ada satu conclusion je which is :

cerita ni takkan merugikan duit Abg H kau sebagaimana yang telah dilakukan oleh 2Alam.

Asal scene waktu malam je akak aku tutup muka. asal scene yang ada Kak Limah je akak aku tutup mata. HAHA kesian kau!

aku memang peminat Mamat Khalid so memang wajiblah tengok cerita ni sebab ianya adalah sequel kpd Zombie Kampung Pisang. pelakon pun mostly sama.

ada org kata movie Mamat Khalid mengarut dan entah hape2 tapi aku still suka. So whatt

pada siapa yang takde kesempatan nak tengok sila bersabar dan nantikannya pada raya terdekat. 31 Ogos 2011.



p/s: kalau ada Siti lagi serunuk sebab gelak dia boleh capai 5 oktaf. tak percaya? 
Jadi jangan percaya.


No comments:

Meh tanya meh

Archives