Nov 28, 2010

Suka la pulok





semalam tidur lambat sebab tengok cerita ni (Ice Kacang Puppy Love)


dah lama dah keluar tapi aku baru tengok. so what?


kalau nak diratingkan dari tahap kehenseman hero dia memang out of list lah. totally out!


tapi bila tengok dari segi art *cehh jadah aku cerita pasal art pulak nihh* memang best!


heroin dia dulu femes cerita The Eye cerita hantu pertama aku tengok dan aku ulang2 banyak kali tapi still pegang bantal. HAH


then pernah jugak keluar ads skin care SKII. comel lah dia. 


agak 1 Malaysia cerita ini dan agak sedih dan agak kekeluargaan dan agak ada unsur persahabatan.


sebenarnya aku tersuka movie ni sebab tajuk dia yang agak childish yang macam comel je kalau sebut banyak2 kali. tehee.




hmm fighting fish and botak. such a cute couple






konklusinya : tak semestinya kalau hero tak hensem jambu gebu gebas bibir merah merekah..cerita tu tak best. ok? get it? good then






.

1 comment:

Unknown said...

haha. tak semestinya hero xhensem filem tak best. tak semestinya heroin xcun, filem xbes. haha

Meh tanya meh

Archives