Nov 18, 2010

Gelimat mat mat

Aku adalah remaja zaman millenium-pascateknologi-segala bagai, tapi aku tak guna perkataan sebegini :




Saya = caye. sayew. cayew

Aku = aq. q. qku *guna q instead of a

Sayang = sayunk. cayunk .

Ikut = itot

Takut = tatot

Bila = bilew

Nak = na *silent k maybe

Tak = ta

Mengantuk = ngantowks

Tidur = tidow *kalau tido tu boleh terima lah juga

Korang = Kowang. kowunx

Ayat yang kecik besar kecik besar : Eh AwAk, SeDaNg WaT aPe TuHhHhHh?





.....dan banyak lagi la yang aku rasa macam annoying . Orang lain nak guna suka hati . Tapi aku tak suka. Aku tak boleh sebab bagi aku rasa macam gelimat je. Tapi kalau awak semua suka guna perkataan2 sedemikian. It's okay. The choice is yours.




p/s : Maaf andai terasa.







PEACE!







.

2 comments:

Miss Cakap Banyak [MCB] said...

gilos bentul kamu doktor! kamu bagi ubat apa ke kaki org tu timbul bukan satu, DUA jari speSIAL tu doktor???

Anak Encik Safil said...

saya ehem ehem(betulkan kolar baju) yang berhormat nasiha shakina...
bagi ubat google je, nak bape jari? 3? 8? 15?
macam2 ado..memang speSIAL!

Meh tanya meh

Archives